REŠEVANJE PRITOŽB, PRIZIVOV IN SPOROV

PROCES REŠEVANJA PRITOŽB

Proces reševanja pritožb in prizivov je pomemben del naše usmeritve k zagotavljanju zadovoljstva odjemalcev in takojšnjemu odzivu na njihove potrebe. Naš cilj ni le zadovoljiti pričakovanja naših odjemalcev, temveč zagotoviti dodano vrednost, stalno kakovost ter nenehne izboljšave vseh procesov. V Bureau Veritas posvečamo ustreznemu reševanju pritožb in prizivov posebno pozornost. Zato smo vzpostavili sistem, ki našim strankam olajša posredovanje pritožb in prizivov, nam pa omogoča, da se lahko nanje kar najhitreje odzovemo. Proces reševanja pritožb in prizivov nam pomaga tudi pri izboljševanju naših storitev.

Reševanje pritožb in prizivov

Če iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni s storitvami Bureau Veritas v Sloveniji ali s storitvami organizacije, ki smo ji podelili certifikat, vas prosimo, da svojo pritožbo ali priziv pošljete neposredno nam. To nam bo omogočilo hitro obravnavo poslane pritožbe ali priziva znotraj Bureau Veritas ali znotraj organizacije, ki smo ji podelili certifikat.

Kako poslati pritožbo in priziv?

Pritožbo in priziv lahko vložite s pomočjo spletnega obrazca. Pritožba in priziv bosta posredovana neposredno oddelku za kakovost družbe Bureau Veritas v Sloveniji. Organizacije, ki ste certificirane po standardu FSC®, lahko pritožbe oddate preko korporativnega spletnega obrazca (dokument je v angleščini).

Več informacij o reševanju pritožb in prizivov

Več informacij o postopku reševanja pritožb in prizivov v družbi Bureau Veritas najdete v korporativni politiki reševanja pritožb in prizivov. V njej najdete podroben opis našega postopka za reševanje pritožb, prizivov in ukrepov, ki sledijo.

Politika reševanja pritožbe strank certificiranih po standardu FSC®.

OBRAZEC ZA SPREJEM PRITOŽB IN PRIZIVOV

NASLOV PODJETJA
telefon
Vrsta pritožbe