MNENJE STRANK, PRITOŽBE IN PRIZIVI
MNENJE STRANK, PRITOŽBE IN PRIZIVI
MNENJE STRANK
Zavedamo se, da vedno ostaja prostor za izboljšave, nadgradnjo in inovacije. Poslanstvo družbe Bureau Veritas je usmerjeno v zadovoljevanje zahtev in želja naših poslovnih partnerjev ter doseganje medsebojnega zadovoljstva. Po opravljenih storitvah vam bomo posredovali kratek vprašalnik prilagojen izbrani storitvi. Prosimo vas, če lahko izrazite svoje mnenje, kar nam bo omogočilo, da izboljšamo svoje delo in storitve za vas.
PROCES REŠEVANJA PRITOŽB IN PRIZIVOV
Proces reševanja pritožb in prizivov je pomemben del naše usmeritve k zagotavljanju zadovoljstva odjemalcev in takojšnjemu odzivu na njihove potrebe. Naš cilj ni le zadovoljiti pričakovanja naših odjemalcev, temveč zagotoviti dodano vrednost, stalno kakovost ter nenehne izboljšave vseh procesov. V Bureau Veritas posvečamo ustreznemu reševanju pritožb in prizivov posebno pozornost. Zato smo vzpostavili sistem, ki našim strankam olajša posredovanje pritožb in prizivov, nam pa omogoča, da se lahko nanje kar najhitreje odzovemo. Proces reševanja pritožb in prizivov nam pomaga tudi pri izboljševanju naših storitev.
Reševanje pritožb in prizivov
Če iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni s storitvami Bureau Veritas v Sloveniji ali s storitvami organizacije, ki smo ji podelili certifikat, vas prosimo, da svojo pritožbo ali priziv pošljete neposredno nam. To nam bo omogočilo hitro obravnavo poslane pritožbe ali priziva znotraj Bureau Veritas ali znotraj organizacije, ki smo ji podelili certifikat.
Kako poslati pritožbo in priziv?
Pritožbo in priziv lahko vložite s pomočjo spletnega obrazca. Pritožba in priziv bosta posredovana neposredno oddelku za kakovost družbe Bureau Veritas v Sloveniji. Organizacije, ki ste certificirane po standardu FSC®, lahko pritožbe oddate preko korporativnega spletnega obrazca.
OBRAZEC ZA SPREJEM PRITOŽB IN PRIZIVOV
Več informacij o reševanju pritožb in prizivov