ISO 22301
Sistem vodenja neprekinjenega poslovanja
Nepričakovani pripetljaji kot so naravne nesreče, epidemije in pandemije, nezgode na delovnem mestu, izpadi električne energije ali internetne povezave idr. lahko resno ogrozijo obstoj naše organizacije, zato je pripravljenost in ustrezen sistem, ki zagotavlja neprekinjeno poslovanje ključnega pomena.
Po statističnih podatkih kar 90 odstotkov organizacij, ki doživijo nepričakovane incidente, v naslednjih dveh letih prenehajo s poslovanjem zaradi nezmožnosti okrevanja. Visoko ogrožene so prav organizacije brez načrta za preživetje v nepredvidljivih situacijah.
Vzpostavitev ustreznega načrta neprekinjenega poslovanja je pomembna za vsako organizacijo, ne glede na panogo, velikost in prihodke. Neobhodna je za vse organizacije, katerih poslovanje je ključnega pomena za delovanje naše družbe (energetika, informacijske tehnologije, telekomunikacije, zdravstvo) ter proizvodna podjetja, ki v primeru nesreče ogrozijo okolje.
Neprekinjeno poslovanje pomeni zmožnost stalnega poslovanja, ki zajema vnaprejšnje načrtovanje in pripravo z namenom, da bo organizacija zmogla opravljati svoje ključne poslovne funkcije tudi med izrednimi dogodki.
Vzpostavitev sistema neprekinjenega poslovanja (prožne poslovne strategije, povrnitveni cilji, načrti kriznega upravljanja in obvladovanja tveganj) je pomembna, ker omogoča organizaciji nadaljevanje poslovanja in zagotavlja zaposlenim, strankam ter drugim poslovnim partnerjem občutek varnosti in zanesljivosti. Poslovne prekinitve imajo ne glede na razlog pomemben vpliv na delovanje vsake organizacije, njen tržni delež, upad finančnega dohodka in izgubo ugleda. Kritični poslovni sistemi predstavljajo v povprečju več kot polovico vseh sistemov in aplikacij znotraj organizacije, kar je dodaten razlog za nujno vzpostavitev močnega in zanesljivega sistema neprekinjenega poslovanja.
Mednarodni standard ISO 22301 zajema splošne zahteve za izvajanje, vzdrževanje in nenehno izboljševanje sistema vodenja neprekinjenega poslovanja. Namenjen je zaščiti organizacije pred prekinitvami delovanja, proaktivni pripravi na takšne prekinitve, odzivanje nanje in čim hitrejše okrevanje.
Zahteve standarda so splošne in veljajo za organizacije vseh velikosti in vrst ali njihove dele. Standard ponuja številne možnosti za razvoj lastnega pristopa in metodologije, ki sta odvisna od poslovanja, potreb in kompleksnosti zahtevnosti vaše organizacije.
Ključni koraki pri vzpostavitvi in vzdrževanju učinkovitega sistema vodenja neprekinjenega poslovanja
Sistem neprekinjenega poslovanja je primeren za povezavo z ostalimi sistemi vodenja, kot je sistem vodenja kakovosti ISO 9001, sistem ravnanja z okoljem ISO 14001, sistem varnosti in zdravja pri delu ISO 45001 ter sistem upravljanja informacijske varnosti ISO 27001.
Bureau Veritas je z več kot 100.000 strankami v več kot 140 državah vodilna certifikacijska hiša v svetu.
Certifikacijska hiša Bureau Veritas deluje v več kot 140 državah širom sveta, kar omogoča pretok strokovnega znanja in izkušenj s poglobljenim poznavanjem lokalnih razmer.
Certifikacijska oznaka Bureau Veritas Certification vam na mednarodnem nivoju zagotavlja pečat zavezanosti k odličnosti, trajnosti in zanesljivosti.
Bureau Veritas Certification nudi možnost izvajanja integriranih presoj za velik nabor priznanih standardov, ki vam prinašajo konsistentnost, optimizacijo in učinkovitost.
KONTAKTIRAJTE NAS
BOŠTJAN CERAR
VODJA PRODAJE CERTIFICIRANJE
051 370 047