E- seminar: Psihologija prodaje - kako se bolje povezati s svojimi strankami

E- seminar: Psihologija prodaje - kako se bolje povezati s svojimi strankami

Nov. 3 2020
Summary
  • Želite vedeti kako kupci doživljajo vrednost izdelkov/storitev?
  • Kakšen pomen ima zanje blagovna znamka, poreklo izdelkov, priznanja in certifikati?
  • Kako umestiti/pozicionirati izdelke vašega podjetja, da bodo v očeh kupcev kotirali visoko?
  • Na kakšne načine dodati izdelkom višjo vrednost ter s tem dosegati višje cene na trgu?
  • Želite ohraniti stalne kupce/partnerje in dodatno povečati obseg poslovanja s kupci?
  • Kako si utrditi položaj na trgih in še boljše poslovno sodelovanje s kupci v naslednjih letih?

Na e-seminarju vas bomo seznanili z rešitvami in idejami, ki bodo pripomogle k vašemu uspešnemu poslovanju.

TRAJANJE in datum dogodka: Torek, 3. 11. 2020 od 10.00 do 13.00

LOKACIJA: ONLINE

E-seminar bo interaktiven. Udeležencem omogočamo, da že predhodno pošljejo vprašanja, ki se navezujejo na temo e-seminarja.

Cena: 150 € (brez ddv)

Za prijave do ČETRTKA 29.10.2020 do 24.00 nudimo 20% popusta!

O PREDAVATELJU:

Stanislav Papež, univ. dipl. psih., Certified Profesional facilitator po merilih IAF, mediator v sporih (certifikat GZS).
Na seminarjih, treningih uporablja spodbujevalen – moderatorski pristop (tehnike vključevanja udeležencev usposabljanj v skupinske procese in prispevanje njihovih znanj, izkušenj ter novih idej k uspešni izvedbi treningov in poslovanju podjetij).
Je izkušen trener na področjih kakovosti storitev, prodaje, vodenja in motiviranja zaposlenih ter prodaje B2B in B2C. Bil je trener prodaje in vodenja v mednarodnem svetovalnem podjetju Mercuri International v Sloveniji, vodja kakovosti poslovanja in interni trener v Petrol d.d. pri uvajanju Hip –Hop bencinskih servisov ter med uvajanjem ISO standardov in poslovne odličnosti.
Sodeloval je tudi z Mercator d.d. pri usposabljanju poslovodij in prodajnega osebja, bil trener prodaje in poprodaje za mednarodna avtomobilska podjetja General Motors Opel, Chevrolet za Adria regijo, Renault –Nissan (uprava Adria regije), telekomunikacijska podjetja T2, iPKO Telekom na Kosovem, za IBM v Sloveniji in storitvena podjetja Europlakat Proreklam, ter v avstrijskem podjetju Topconcept GmbH Master Trener za Partnerje OMV Slovenija v letih 2019 in 2020.

 

 

PRIJAVITE SE PREKO SPODNJEGA OBRAZCA: