Želite voditi in motivirati svoje sodelavce, da so pripravljeni narediti (dati) več za uspešnost podjetja?
Na e- seminarju vas bomo seznanili z rešitvami in idejami, ki bodo pripomogle k vašemu kakovostnemu vodenju in motiviranju sodelavcev.
3 ure (od 10:00 do 13:00), z vmesnim kratkim odmorom. E-seminar bo interaktiven. Udeležencem omogočamo, da predhodno pošljejo vprašanja, ki se navezujejo na temo e-seminarja.
Cena 3 urnega seminarja z DDV je 150 €. Za prijave do 10 dni pred izvedbo delavnice, vam nudimo 20 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 30 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo.
E- seminar je samostojna celota in tudi pregleden uvod v kasneje razpisane celodnevne seminarje vodenja in motiviranja delavniško – interaktivnega tipa, kjer boste s praktičnimi vajami in igrami vlog izboljševali veščine vodenja, ki so odločilne za vaše uspehe s sodelavci.
Gradivo (v pdf) vam bomo skupaj z linkom s pravico za vstop v spletno delavnico in navodili za spremljanje e-seminarja poslali na vaš elektronski naslov en dan pred pričetkom e-seminarja.
Po zaključenem e-seminarju bodo udeleženci prejeli potrdilo o udeležbi.
Stanislav Papež, univ. dipl. psih., Certified Profesional facilitator po merilih IAF, mediator v sporih (certifikat GZS).
Na seminarjih, treningih uporablja spodbujevalen – moderatorski pristop (tehnike vključevanja udeležencev usposabljanj v skupinske procese in prispevanje njihovih znanj, izkušenj ter novih idej k uspešni izvedbi treningov in poslovanju podjetij).
Po izkušnjah trener kakovosti storitev, prodaje, vodenja in motiviranja zaposlenih ter prodaje B2B in B2C. Bil je trener prodaje in vodenja v mednarodnem svetovalnem podjetju Mercuri International v Sloveniji, vodja kakovosti poslovanja in interni trener v Petrol d.d. pri uvajanju Hip –Hop bencinskih servisov ter med uvajanjem ISO standardov in poslovne odličnosti.
Sodeloval je tudi z Mercator d.d. pri usposabljanju poslovodij in prodajnega osebja, bil trener prodaje in poprodaje za mednarodna avtomobilska podjetja General Motors Opel, Chevrolet za Adria regijo, Renault –Nissan (uprava Adria regije), telekomunikacijska podjetja T2, iPKO Telekom na Kosovem, za IBM v Sloveniji in storitvena podjetja Europlakat Proreklam, ter v avstrijskem podjetju Topconcept GmbH Master Trener za Partnerje OMV Slovenija v letih 2019 in 2020.