Image
Premišljeno recikliranje ima vecji ucinek

Premišljeno recikliranje ima večji učinek

Potrošniki so običajno zvesti blagovnim znamkam, ki jih imajo radi, vendar pa povpraševanje po trajnostnih izdelki narašča, zaradi česar so potrošniki vedno bolj pripravljeni zvestobo nameniti okolju prijaznejši blagovni znamki. Trajnostna embalaža je eden izmed glavnih kriterijev za 43 % kupcev, čeprav je trenutno za recikliranje zbrano le 14 % vse plastične embalaže.[1] Da bi potrošnikom pomagali sprejeti bolj okoljsko ozaveščeni življenjski slog, bi morali maloprodajni trgovci začeti z zagotavljanjem, da izvajajo in optimizirajo programe recikliranja.

IZzIV RECIKLIRANJA

Številna podjetja, ki razmišljajo o prihodnosti, že prispevajo k zmanjšanju in ponovni uporabi plastičnih odpadkov. Tak primer je nagradni program Loop, ki od strank zahteva, da plačajo depozit za svoje zabojnike, ki se povrne, ko ga prinesejo za ponovno polnjenje. Ni presenetljivo, da ima Loop stopnjo donosa več kot 80%. Poročilo iz leta 2019 je pokazalo, da so stopnje recikliranja steklenic za 40 % višje v ameriških zveznih državah, kjer je v strošek nakupa vključeno vračilo pologa.[2]

Vendar pa je uporaba takšnih programov med trgovci na drobno in potrošniki še vedno nizka, saj lahko prelaganje odgovornosti za recikliranje na potrošnika povzroči druge težave. Treba je razumeti, kaj je mogoče reciklirati in kje; sicer lahko odpadki še vedno končajo na odlagališčih ali se sežgejo. Mnogi potrošniki na primer sploh ne vedo, da je njihov gospodinjski tekstil mogoče reciklirati; nedavna konvencija BIR ocenjuje stopnje recikliranja gospodinjskega tekstila na 26 % v Evropi, 15 % na Kitajskem in 12 % v ZDA.[3]

Čeprav ne moremo celotne odgovornosti za svetovno krizo z odpadki preložiti na podjetja, pa je dejstvo, da imajo v tej enačbi pomemben vpliv. Z jasnimi, preglednimi in priročnimi programi recikliranja lahko spodbudijo dejanja in povzročijo resnične spremembe. Najboljši način, da družbeno odgovorne organizacije zagotovijo učinkovito in uspešno izvajanje vseh potrebnih ukrepov, je, da izvedejo neodvisne presoje maloprodaje s strani tretjih oseb.

PREDNOSTI PRESOJE MALOPRODAJNIH TRGOVIN

Bureau Veritas ponuja prilagojene ocene za maloprodajni sektor, ki segajo od skladnosti omrežja do presoj programa recikliranja. Za recikliranje je ključ do uspeha izgradnja programa, ki je osredotočen na stranke. Potrošnike mora spodbuditi k recikliranju, jim ga olajšati, odražati lokalne in kulturne potrebe ter ustvariti dolgoročne vedenjske spremembe.

Tipična presoja recikliranja v maloprodaji lahko vključuje presojo na fizičnih lokacijah, v trgovinah s posebnim kontrolnim seznamom za oceno različnih vpletenih elementov – od zbirnih mest do centrov za recikliranje. Prednosti presoj po meri so številne:

  • maloprodaji ponujajo učinkovit pregled procesa recikliranja in ji omogočajo spremljanje lokalnih trgovinskih praks, da zagotovijo pravilno izvajanje smernic,
  • pomagajo zagotoviti, da so programi recikliranja izčrpni in da bodo stranke prejele dosledne storitve.

Končni cilj je povečati stopnjo recikliranja in zmanjšati okoljski odtis.

 

KAKO VAM BUREAU VERITAS LAHKO POMAGA?

Presoje Bureau Veritas, vključno z našo edinstveno storitvijo skrivnostnega kupca, pomagajo prepoznati kritične točke na maloprodajnem mestu in zagotavljajo doslednost blagovne znamke in storitev. Zagotavljajo, da se naše stranke osredotočajo na svojo osnovno dejavnost, mi pa z zunanjim izvajanjem, spremljanjem trgovinskih praks in preverjanjem, ali se smernice pravilno izvajajo skrbimo za pregled sistema recikliranja. Končni rezultat je zmožnost spremljanja in zmanjševanja vpliva na okolje, hkrati pa lahko izkoristite prednosti izboljšane podobe blagovne znamke, skupaj z zaupanjem in zvestobo strank, ki jo ta navdihuje.

https://www.reboundreturns.com/blog-articles/return-to-recycle

https://time.com/6101846/is-reusable-packaging-sustainable/

https://www.bir.org/the-industry/textiles