Zdravstvo in sociala

 

Kakovost v zdravstvu s standardom EN 15224

 

Zdravstveni sektor se v zadnjih letih v Sloveniji srečuje s kopico težav: preobremenjeno zdravstveno osebje, starajoče se prebivalstvo, omejena sredstva za posodobitve in investicije... Izzive in priložnosti za danes in prihodnost je potrebno iskati tudi v sami organiziranosti in vodenju zdravstvenih organizacij ter zdravstvenega sistema kot celote.

 

V teh težki razmerah so zdravstvene organizacije dodatno obremenjene z različnimi zahtevami in pristopi k sistemski ureditvi razmer. Do sedaj široko uveljavljenemu certificiranju sistemju kakovosti v skladu z ISO 9001 so se pridružile zahteve po akreditaciji, ki vzporedno sicer tudi vključuje certifikacijo. Pri certificiranju je v praksi usklajen postopek, mednarodno sledljiv in odobren s strani IAF (International Accreditation Forum), pri akreditaciji pa gre za različne ponudbe posameznih državnih akreditacijskih organizacij, ki delujejo na področju zdravstva. Postopki niso usklajeni, tako da o kakšni mednarodni sledljivosti danes še ne moremo govoriti.

 

EN 15224 opredeljuje sistem vodenja kakovosti v zdravstvenem sektorju. 

 

Z uvedbo standarda EN 15224 organizacija:

  • dokazuje svojo sposobnost, da dosledno izvaja storitve zdravstvenega varstva, ki izpolnjujejo zahteve strank, zahteve ustrezne zakonodaje in regulative ter strokovne standarde,
  • poskuša z učinkovito uporabo sistema  povečati zadovoljstvo uporabnikov, vključno s stalnimi izboljšavami sistema vodenja, kliničnih postopkov in zagotavljanja spoštovanja zahtev, povezanih z značilnostmi kakovosti (primerno, pravilno in dosledno izvedbo postopkov; dostopnost; stalnost zdravstvenega varstva; uspešnost; učinkovitost; pravičnost; zdravstveno varstvo, ki temelji na znanju/dokazih; zdravstveno varstvo, ki je osredotočeno na bolnika in vključuje fizično, psihološko in socialno integriteto; vključenost bolnikov; varnost bolnikov in pravočasnost/dostopnost zdravstvenega varstva).

 

Cilj tega evropskega standarda je, da zahteve in določila standarda EN ISO 9001:2008 uskladi z zahtevami in pogoji zdravstvenega varstva, uvede procesni pristop, zagotovi vključevanje  zahtev pacientov, s ciljem izboljšati izvedbo in varnost storitev. Standard se osredotoča na klinične procese in obvladovanje tveganj v teh procesih, ker želi spodbujati dobro in kakovostno zdravstveno varstvo.

 

Koristi uvedbe sistema EN 15224

  • izboljšanje zdravstvene oskrbe – izpolnjevanje zahtev pacientov,
  • izboljšanje vodenja z zagotavljanjem  skladnosti z zahtevami,
  • izboljšanje kompetentnosti in delovnih pogojev osebja,
  • uskladitev sistemov vodenja,
  • zmanjšanje stroškov z zmanjševanjem stroškov nekakovosti,
  • zmanjševanje tveganj.

 

 

Kakovost v domovih za ostarele in drugih socialnih zavodih s standardom E-Qalin®

 

Model E-Qalin® je vseevropski model upravljanja s kakovostjo v domovih za ostarele, posebnih socialnih zavodih, zavodih za usposabljanje in varstveno delovnih centrih, ki ga je razvila posebna skupina strokovnjakov s področja socialnega varstva in upravljanja kakovosti. Za  E-Qalin® je značilna operativna naravnanost, ki zajema vse hierarhične ravni v organizaciji in pospešuje aktivno vključevanje zaposlenih. Na takšen način je v pomoč in podporo tako zaposlenim kot tudi njihovim uporabnikom.
 

 

Dokumentacija modela  E-Qalin®:

 

- Navodila za presojo v domovih
- Vprašalnik za domove za starejše
- Vprašalnik za socialnovarstvene zavode za usposabljanje
- Vprašalnik za varstveno-delovne centre

 

  • ALGERIJA
  • ANGOLA
  • ARGENTINA
  • Armenia
  • AVSTRALIJA
  • AVSTRIJA
  • AZERBAJŽAN
  • BAHAMI
  • BAHRAJN
  • BANGLADEŠ
  • BARBADOS
  • BELORUSIJA
  • BELGIJA
  • BENIN
  • BERMUDA
  • BOLIVIJA
  • BOSNIA AND HERZEGOVINA
  • BOCVANA
  • BRAZILIJA
  • BRUNEI
  • BOLGARIJA
  • BURKINA-FASO
  • BURUNDI
  • KAMBODŽA
  • KAMERUN
  • KANADA
  • ZELENORTSKI OTOKI
  • SREDNJEAFRIŠKA REPUBLIKA
  • ČAD
  • ČILE
  • KITAJSKA
  • KOLUMBIJA
  • KONGO
  • DEMOKRATIČNA REPUBLIKA KONGO
  • KOSTARIKA
  • SLONOKOŠČENA OBALA
  • HRVAŠKA
  • KUBA
  • CURACAO
  • ČEŠKA REPUBLIKA
  • DANSKA
  • DŽIBUTI
  • DOMINIKANSKA REPUBLIKA
  • EKVADOR
  • EGIPT
  • SALVADOR
  • EKVATORIALNA GVINEJA
  • ERITREJA
  • ESTONIJA
  • ETIOPIJA
  • FIDŽI
  • FINSKA
  • FRANCIJA
  • FRANCOSKA INDOKINA
  • GABON
  • GRUZIJA
  • NEMČIJA
  • GANA
  • GIBRALTAR
  • GRČIJA
  • GRENLANDIJA
  • GVATEMALA
  • GVINEJA
  • GVINEJA BISSAU
  • HONDURAS
  • MADŽARSKA
  • ISLANDIJA
  • INDIJA
  • INDONEZIJA
  • IRAN
  • IRAK
  • IZRAEL
  • ITALIJA
  • JAPONSKA
  • JORDAN
  • KAZAHSTAN
  • KENIJA
  • JUŽNA KOREJA
  • KUVAJT
  • LATVIJA
  • LIBANON
  • LIBERIJA
  • LIBIJA
  • LITVA
  • LUKSEMBURG
  • MADAGASKAR
  • MALAVI
  • MALEZIJA
  • MALI
  • MALTA
  • MAVRETANIJA
  • MEHIKA
  • ČRNA GORA
  • MAROKO
  • MOZAMBIK
  • Myanmar
  • NAMIBIJA
  • NIZOZEMSKA
  • NIZOZEMSKI ANTILI
  • NOVA ZELANDIJA
  • NIKARAGVA
  • NIGER
  • NIGERIJA
  • NORVEŠKA
  • OMAN
  • PAKISTAN
  • PANAMA
  • PARAGVAJ
  • PERU
  • FILIPINI
  • POLJSKA
  • PORTUGALSKA
  • PORTORIKO
  • KATAR
  • ROMUNIJA
  • RUSIJA
  • RUANDA
  • SAINT PIERRE IN MIQUELON
  • SAVDSKA ARABIJA
  • SENEGAL
  • SRBIJA
  • SEJŠELI
  • SIERRA LEONE
  • SINGAPUR
  • SLOVAŠKA
  • SLOVENIJA
  • SOMALIJA
  • JUŽNA AFRIKA
  • ŠPANIJA
  • ŠRILANKA
  • SURINAM
  • ŠVEDSKA
  • ŠVICA
  • SIRIJA
  • TAJVAN
  • TANZANIJA
  • TAJSKA
  • TOGO
  • TRINIDAD IN TOBAGO
  • TUNIZIJA
  • TURČIJA
  • TURKMENISTAN
  • UGANDA
  • UKRAJINA
  • ZDRUŽENI ARABSKI EMIRATI
  • ZDRUŽENO KRALJESTVO
  • ZDRUŽENE DRŽAVE AMERIKE
  • URUGVAJ
  • UZBEKISTAN
  • VENEZUELA
  • VIETNAM
  • JEMEN
  • ZAMBIJA
  • ZIMBABVE
  • Druge strani
  • AFRIKA
  • KORPORATIVNA SPLETNA STRAN
  • BLIŽNJI VZHOD
  • JUGOVZHODNA AZIJA
Vaša panoga

Vaše premoženje

Naše storitve